Silvestrovské cvičení

31.12.2012 13:48

29.12.2012 proběhlo " Silvestrovské cvičení " v Lipníku. Sraz byl v 10 hodin. Přišlo nás hodně. Pejsků bylo cca 50 a páníčků možná ještě víc. Já vzala obě holky. Ještě než vše začalo, tak jsem si stačila pochroumat koleno. Nějak jsem zakopla o holky. V 10 hodin byl nástup a rozdělení do skupin po cca 12 pejscích. Já byla ve skupince č.4 s Lenkou Nokič a dalšími. První disciplína - hromada klacků a z nich postavit pagodu, ale aby to nebylo tak jednoduché, tak pejsci museli postupně klacky aportovat a na čas. Sice nám to trvalo, ale podařilo se. Elsa přiaportovala 2 kousky :-). Disciplína č. 2, tak tam jsme se nasmáli. Aportování berlí a chůze s berlema. Lassie od Michala lítala s berlí v tlamě jak střelená a měla šílenou radost...... Ještě teď se směju, když si na to vzpomenu. Disciplína č. 3. Tak tady to bylo hustý. Pejsci volno, pánečci na trasu. Někdo to nazval laserovou dráhou a někdo opičí. Ale jednoduše - plížením vpřed a nedotknout se provázků a nevylézt z dráhy a opět se měřil čas a za každý dotek trestná vteřinka. Tady náš team měl prý úžasný čas. Disciplína č.4 byla pro zdatné aportéry. Časový limit 10 minut a 15 dummy někde v lese. Opět pouze po jednom a předávka musela být do ruky, jinak se to nepočítalo. Zde nastoupili ti nejlepší z naší skupiny, což byla cca polovina pejsků. Jestli mě pamět neklame, tak bylo doneseno 14 dummy, ale jeden se nepočítal, takže 13 kousků z 15. Závěrečná disciplína byla velká zábava. Aport rohlíku. Tak tady bylo jasno, sežerou a nedonesou. Obě moje holky rohlík donesly. K mému úžasu, jsem na ně pyšná. Zřejmě to bylo poprvé a naposledy. Jsou zvyklé totiž každé ráno posnídat rohlíček. I zde byla poměrně velká úspěšnost našeho teamu. Z 11 pejsků bylo aportováno 7 rohlíků!!!!! Konečné pořadí naší skupiny č.4 pod vedením Michala - 2.místo. Více fotek ve fotogalerii.